۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

سلام دوست های عزیز ممنون از اینکه این وبلاگ رو برای اوقات فراغتتون انتخاب کردید . من 18 سالمه و عاشق بستن دست و پا و دهن هستم اما به دلیل یک سری محدودیت ها نتونستم تا حالا چنین تجربه ای داشته باشم و از این بابت خیلی اذیت شدم تا جایی که تصمیم گرفتم دست و پای خودم را با تکنیک های جالبی که از اینترنت به دست آوردم ببندم و از این کار لذت می برم . این کار بعد از مشغله های فراوان زندگی می تونه خیلی روحیه آدم رو تغییر بده البته اگر ایمنی رو رعایت کنید خلاصه از این مسائل گذشته من از بچگی عاشق این کار بودم و دوست داشتم دست یک نفر رو از پشت ببندم اما به دلیلی که بالا ذکر کردم امکانش برام محیا نشد البته اینو بگم که من به این کار به دید جنسی نگاه نمی کنم و فقط به دید یک سرگرمی نگاه می کنم علی رغم این مسائل نمی شه از هیجانات دورنی ام در هنگام انجام این کار یا دیدن عکسهای مربوط در اینترنت چشم پوشی کنم که به نظرم این یک مسئله طبیعی در دوران بلوغ و جوانیه . این وبلاگ رو هم برای تبادل افکار با دوستانی ساختم که مثل من به این کار علاقه دارن و همین طور اپ کردن عکسهایی زیبا که باعث ایجاد روحیه ای پر نشاط برای شما دوستی خوبم بشه . برای آغاز کار 4 تا عکس براتون آماده کردم که براتون اپ می کنم .سعی می کنم زمان اپ بعدی رو در پایان هر پست بهتون بگم تا وقت شما دوستای خوبم گرفته نشه و از شما دوستان تقاضا می کنم که نظرات قشنگتونو برام بذارید و ارو بیان کنید و از دادن نظرات نا معقول جدا خودداری کنید
راستی اگر شما هم عکسهای قشنگی داشتین به ایمیلم بفرستید تا تو این وبلاگ به اسم خودتون بذارم:
ایمیل من: shayan_bng@yahoo.com
منتظر عکس هایی بعدی باشید
فعلا

۵ نظر:

  1. می خواستم بگم عکس هایی از دخترای بزار که حتما جوراب پاشون باشه چون این جور عکس ها طرفدار های زیادی داره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لطفا به وبلاگ من هم بیایید تصاویر بستن دهان زنان ایرانی مثل روشنک عجمیان لیلا اوتادی مهسا کامیابی الهه حصاری با دهان بسته شده را ببنید و نظرات بدهید iranianactressesgagged.blogspot.com

      حذف
  2. سلام دوستان چالش جدید بستن دهان بازیگران زن ایرانی و گرفتن عکس سلفی با دهان بسته شده فقط در وبلاگ من به آدرس iranianactressesgagged.blogspot.com

    پاسخحذف